Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové formy cestovního ruchu a jejich vliv na město
Klicnar, Filip ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Šanderová, Jadwiga (oponent)
Práce se zabývá rostoucím objemem a měnícím se charakterem cestovního ruchu v Evropě, který byl umožněn liberalizací leteckého trhu (nástup nízkonákladového letectví) a sdílenou ekonomikou (Airbnb). V návaznosti na tyto posuny vzniká nový segment turistů, kteří jsou v práci popsáni jako nezávislí cestovatelé. Práce se zaměřuje na vzájemné působení těchto tří faktorů na prostředí města, tedy jeho socio-geografickou, socio-ekonomickou strukturu a socio-kulturní strukturu. Vlivem nízkonákladového letectví se turisté a cestovatelé koncentrují primárně do omezeného počtu evropských měst, které vytvořily vhodné podmínky pro tyto letecké společnosti. V samotných městech se pak turismus šíří z koncentrické zóny centra města do zóny vnitřního města, kde vzniká nový turistický průmysl uzpůsobený pro nezávislé cestovatele. Tato turistifikace prohlubuje gentrifikační proces a prostorové nerovnosti. Díky platformě Airbnb byla překlenuta omezená hotelová nabídka v centru a ubytovací sektor se vetkal do struktury rezidentních oblastí vnitřního města. Takto turistifikované oblasti města nabývají socio-kulturně heterogenního charakteru. Avšak s tím, jak rostou náklady života ve vnitřním městě, stává se tento prostor stále více socio-ekonomicky homogenní. To také vede k odcizení obyvatel periferie k centrálním...
Nové formy cestovního ruchu a jejich vliv na město
Klicnar, Filip ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Šanderová, Jadwiga (oponent)
Práce se zabývá rostoucím objemem a měnícím se charakterem cestovního ruchu v Evropě, který byl umožněn liberalizací leteckého trhu (nástup nízkonákladového letectví) a sdílenou ekonomikou (Airbnb). V návaznosti na tyto posuny vzniká nový segment turistů, kteří jsou v práci popsáni jako nezávislí cestovatelé. Práce se zaměřuje na vzájemné působení těchto tří faktorů na prostředí města, tedy jeho socio-geografickou, socio-ekonomickou strukturu a socio-kulturní strukturu. Vlivem nízkonákladového letectví se turisté a cestovatelé koncentrují primárně do omezeného počtu evropských měst, které vytvořily vhodné podmínky pro tyto letecké společnosti. V samotných městech se pak turismus šíří z koncentrické zóny centra města do zóny vnitřního města, kde vzniká nový turistický průmysl uzpůsobený pro nezávislé cestovatele. Tato turistifikace prohlubuje gentrifikační proces a prostorové nerovnosti. Díky platformě Airbnb byla překlenuta omezená hotelová nabídka v centru a ubytovací sektor se vetkal do struktury rezidentních oblastí vnitřního města. Takto turistifikované oblasti města nabývají socio-kulturně heterogenního charakteru. Avšak s tím, jak rostou náklady života ve vnitřním městě, stává se tento prostor stále více socio-ekonomicky homogenní. To také vede k odcizení obyvatel periferie k centrálním...
Využití metodiky WCAG 2.0 při hodnocení použitelnosti a přístupnosti webů nízkonákladových leteckých společností s důrazem na zákazníka
Sedláček, Ondřej ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Náplní této práce je oblast použitelnosti a přístupnosti webových stránek. Jako cíl jsem si stanovil vytvořit způsob hodnocení webů nízkonákladových leteckých společností, založený na metodice WCAG 2.0. Toto hodnocení bude následně aplikováno na webové stránky tří konkrétních nízkonákladových aerolinek. Na základě výsledků chci prokázat, zda letecké společnosti skutečně dbají na přístupnost svých stránek například i pro handicapované zákazníky a pomocí procentuálního vyjádření charakterizovat do jaké míry splňují jejich stránky pravidla pro přístupnost. Mezi testovanými weby se objeví nejvýznamnější nízkonákladoví letečtí dopravci operující na území České republiky. A to jak zástupci zahraničních firem, tak také českých. Na závěr bude vybrán vítěz se stránkami nejlépe odpovídajícími kritériím hodnocení.
Analýza komunikační strategie SmartWings
Roučka, Jakub ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dufková, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je rozpracovat strategii marketingové komunikace značky SmartWings, pod níž provozuje své pravidelné nízkonákladové lety společnost Travel Service, a.s. Podklad pro tento záměr tvoří dvě teoretické kapitoly. První z nich se věnuje rozboru obchodních modelů v civilním letectví (klasický vs. nízkonákladový) a vyzdvihuje jejich specifika, druhá část pak poskytuje potřebný vhled do teorie marketingové komunikace. Třetí kapitola, zaměřená přímo na komunikační strategii značky SmartWings, nejprve mapuje metody marketingové komunikace v současnosti využité a dále se soustředí na návrh možného zefektivnění komunikačních procesů firmy.
Letecká doprava v evropském prostoru a její perspektivy
Veverka, Jakub ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Práce se zabývá leteckou dopravou v evropském prostoru a jejími perspektivami. Práce je rozčleněna do pěti kapitol, které analyzují hlavní mezníky v historii letecké dopravy v Evropě, současnou leteckou dopravu ve vzdušném prostoru Evropy, spolupráci mezi leteckými dopravci, pozici dvou největších výrobců letadel tj. Airbus Industry a Boeing, situaci menších výrobců a ruských producentů, fenomén ekonomického rozmachu nízkonákladových leteckých společností a dopady na velké letecké dopravce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.